2 Mac 2011

I'm Back!!


rase mcm f0rever tak wat entry baru!
n n0w I'm back! eceh! macam la ada 0rg bace sgt bl0g ni..tp kan, klu xde yg bace, mksudnye ak sedar la kan ak slama ni ckp sens0rg?! halal lah! janji ak eppy! =p

k, kali ni nak cite pasal sese0rg..ngee..

ada satu lelaki ni, ak ada SEDIKIT harapan yg ak letakkan jauh-jauh kat dalam lubuk hati aku.. 0k, 0k, ak tau tu x elok..salah satu zina hati..lagha..tp apa yg ak mampu? ak hanya manusia yg lemah! eleh, klise gile! basi da la weyh..

back t0 da st0ry!

dalam diam, aku suka dy..fyne! ak sayang dy..puas ati? tp aku tak pernah n TAKKAN gitau sape-sape..sebab ape? simple! sebab ak tak rasa layak tuk dy.. sbb ak tak rasa layak p0n nak sayang 0rg..paling utama, sbb ak MALU!!!! ngee...

jatuh bangun dia, ak slalu ada..sbb tu je cara tuk ak sampaikan sayang ak pada dia..ye la, nak harapkan balasan? tak mungkinlah kan..sape lah aku..eceh!p0yo!=p

lama-lama, ak rase ak da jadi a bit needy..ak jd jeles klu dy ngan p0mpuan laen..ak jadi OVER sensitif..dy tak wat pape p0n, ak jadik EXTRA sedey..even he's juz din text me back, i'll bec0me MENGADA-ADA!!!mulalah lagu2 sedey jadi pilihan halwa telinga!adeh...

but, despite 0f dat, i'll talk t0 myself.."aja, jgn jadik saik0!" "aja,k0 nak sedey2 watpe?u'r n0body to him!" "aja,jgn p0yo boley tak?!!" then, i'll bec0me clear 0f myself..huhuhu..

tp sejak akhir2 ni, ak da start perasan..ya! P.E.R.A.S.A.N !!! ak ingat dy akan mula sedar wujudnya diri aku, then akan suka ak balik.. ahaha! xpe, gelak je la..mmg lawak p0n..

then, satu hari, ak dapat tau yg dia ngah usha awek lain! adeh..aku terkejut mula2..tp yg peliknya, ak tak sedih p0n! seyes! huhuhu! weyh...BETOL LAAAAA!!!!

tau pe yg ak rase? ak TAK RASA PAPE!! maybe sbb tiap kali p0n ak rase jeles n sedey, ak dikuatkn dgn kata2 dri kawan2 ak yg laen yg dia bukan untuk ak..i deserve better! tu kate dy0rg la.. wpun ak rase yg dia tu mmg da cukup baik p0n.. cuma 0rg laen tak kenal dy mcmane ak kenal dy.. tp ak paling benci tiap kali dy kate aku tak kenal/paham dy! WUT?!! suke ati k0 la syg 0yy..

nak tau apa yg aku rase skrg? ak rase mcm biase je.. tak jeles, tak sakit ati, n paling penting, tak sedih!! ngee.. bkn bmakna ak da tak syg dia, tp mungkin ak da sedar yg sayang ak ni bkn ke arah situ.. ak sayang ikhlas.. yg penting, ak nk dy eppy n tersenyum slalu! sbb ak benci teng0k muka dy sedih or serabut.. s0, ak akan wat pape p0n tuk tetap biarkn senyuman dy tersungging di bibir dy! :D


p/s : aku pernah nangis sebab tgk muka dy sedih gara2 m0tor dy jatuh smpi lampu pecah!:p

3 ulasan:

it's jenn. berkata...

adakah ini org yg same dgn org haritu?? jeng jeng jeng....

aja berkata...

org men la?aaaaaaaaaaa!!!

a berkata...

typo!*mane*