25 Jun 2011

kawen 0 kawen


wahhh!!lame gile tak update bl0g ni!!tmpt curhat (curahan hati) yg paling best!bukan la sib0k sangat kan, tp memang takde idea nk ngarut pe..kali ni baru sampai ilham!^^

dalam dua minggu ni, ada baaaaanyak benda jadi..dari kene ajak kawen, sampai la jatuh cinta sayang lagi! yup! ye laa..kat makhluk ciptaan Tuhan kaum Adam laa..takkan la kat itik belakang umah sewa ak k0t..*trying t0 be sarcasm*

cerita kene ajak kawen..

1. pada suatu hari, start dalam sebulan lepas..ada s0rang sahabat ni..kenal kat bumi Laskar Merah ni laa..camne kenal?xyah tau laa..kang b0san lak..walaup0n laen campus, ukhuwah tetap terjalin..kenal dari hari pertama, kit0rang berkawan biasa..sampai dia dah grad,da blk tanah air, tetibe dia sms, "kalau i hantar r0mbongan, u sudi tak?" OKAY! berderau gak..tp c0ol dulu..ak try dragged dy.."r0mbongan nak gmana?langkawi?:p" pastu start tu dy msg serius..pdhal sblm ni kit0rang kawan biase je..sampai skrg ak masih mengelak nk jawap "s0alan-s0alan" tu..sekarang dia senyap..

2. dua hari lepas tu, ada lak sahabat lama (kawan sk0lah) buzz y**** messenger ak..dulu dy study jauh, s0 kit0rang kadang2 je k0ntek via jaringan tu..ye la..dgn ak n dia sibuknye, pastu perbezaan siang malam kit0rang yg sangat jauh, mmg susahla nk 0nline sama2 kan..skrg dia da abeh study n da start teaching in s0me sch0ol (kat Malaysia 0f coz), kit0rang start chatting balik..but all 0f sudden, he asked me hand in marriage..ad0yy..tak abeh lagi nk menjawap si H ni, datang lak dia..memang sblm dia blk malaysia ag dy da tanye, tp maen2 je..s0 ak juz anggap dia gurau je r..sekarang dia ulang blk, but in a s0lid way..0_o

3. tadi (yup!tak sampai setengah jam lalu dri entry ni dibuat..:p), ada lak se0rang kenalan dari Medan gak yg pm kat ****b0ok aku ajak kawen..ahahaha!dengan dia ni memang ak x b0leh blah..kit0rang kalau gurau memang kasar, s0 mestila aku pelik tetibe dy ajak ak kawen kan.."ja,j0m kawen!ak seyes!tu p0n kalau k0 s0lo la kan" "k0 pehal P?ada masalah?ce cite?ce cite?" "takla, ak mmg nk kawen ngan k0 p0n" ahahaha! then, ak trus l0gged 0ut dri page tu..mangk0k t0l!dy ni, dri dia still bl0m blk malaysia ag, suke wat aku berderau!


ad0yy..pehal la tetibe ada 3 lamaran tak rasmi ni datang sekaligus! padahal tak pernah2 ak bayangkan jadi kat aku! dah la buruk rupa, buruk perangai, tak pandai masak, pemalas (lagi2 wat keje rumah), bangun tengah hari! apa lagi! ahahaha! takkan la ada yg nak kat aku ni haa..nak je ak ringan mulut suh dy0rang g settle ngan mak aku..ahahaha! nak lari! sebab aku tahu mak aku mesti pandai t0long ngelakkan punyela!!tp nanti mesti ak kene balik! "tu la!hang gatai ngat ngan depa!kal0 tak, takkan depa ajak nikah?" matilaaa...=_____=!


tapi yang distracted ak dari semua serabut ni, aku da jumpe mangsa baru! jeng!jeng!jeng! meh ak cite!


cerita jumpe crush baru!^^


ingat member-yg-da-jadi-bekas-member-baek aku yg ak penah cite dulu?ala, yang ak ngaku ak sayang dia tu..haa..ingatkan? sekarang ni kit0rang da saaaaaangat jarang bercakap da..whether thru text or in pers0nal..walaup0n dia penah janji takkan wat aku camni (dia tahu ak penah kene tinggal gak sebelum ni ngan bekas-member-baek-gak-yang-pergi-pas-dia-da-ok)..nwy, entry kali bukan nk cite pasal dia..s0 sekarang ak da isi hati aku ngan 0rang lain! hehe..


aku tau salah, tapi aku takle tipu diri sendiri..mungkin kecewa ngan budak yg disebut di atas, ak ubati ngan senyuman dia ni..tak-tak..lebeh tepatnye gelak tawa dia..ahaha! call me anything u want, i admit it dat i'm an ugly phsyc0path freaky stalker! ahahaha! sekarang ni, takle cite lebey2, nanti tak best.. laen kali k..tp, pape p0n, 4 da past few days, hidup aku diwarnai dengan m0ments kit0rang..even as a fren!^^


k,abes~~



p/s : ada tips camne nak t0lak baik permintaan 0rang?ad0yy~

Tiada ulasan: