20 Disember 2008

jepun..hmm?

ni sume salah aliaa-chan @ aliassso0o (jijie punye name panggilan manje)!! sekarang aku sangat rindu kat jepun..tapi yang paling peliknyer..aku tak pernah pegi p0n!!but s0meh0w i felt kind 0f h0mey when i saw a scenic-village-s0mewhere-in-japan picture..hmm?!pelik gila! k0rg pernah tak rasa camtuh?dulu tyme sk0lah penah r gak demam k0rea, tp x pernah meng0ng camni!

adeh..aku xnk mende ni berlarutan..sbb aku buleh gilak tauk!! tapi aku memang berazam nak kumpul duit banyak2 (lepas j0in NGO r..), aku ingat nak menetap kat sana! tapi tak tau r kan, sebab tu angan-
angan jerk..lagi-lagi sekarang nih jepun merupakan tempat di mana k0s hidupnya paling tinggi di dunia!! huiy0o0o0!!!! mampu kah aku? kita teng0k jer nanti..hehehe.

sebenarnya banyak cita-cita b4 i settle d0w
n..dan aku betul-betul berharap yang aku dapat capai semua tuh..huhuhu. tapi yang paling aku nak capai adalah pergi melawat jepun!! nak rasa kelembutan bunga sakura..nak cuba fesyen t0ky0-street-style..nak melahap d-bestest-n-freshest sushi-eva!!yeay!! tapi kalau dapat duk trus menetap kat sana, lagi besh!!! hehehe.

hir0, 0guri, sabar ek..bukan i x sayang korg, cuma i belum abeh study lg.. nanti i datang k? tunggu i dalam mimpi kaliaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!

p/s : tak kire, nak gak dy0rang!




1 ulasan:

aliaa berkata...

ahha..
ko dh gile kt hiro..
dlm cte hana kimi tu, sume pn aku ske..
sano, nakatsu, sekime, nanba-senpai..
haha..
aku pn nk g jpun gk..