20 Mac 2009

cakit pewut!!!

pagi tadi gi maen futsal..dalam kol 8 da sampai, tapi start men kol 9..hampeh tol! kalau dah namenye melayu tuh, memang susah nak tepati mase dyorang nih..walaupon budak medic..agaknye mati r patients dyorang nanti tunggu dyorang..arituh meeting pkpmi-cm pon camni..aku cakap pasal ajk tertinggi k..name je ada motor, tapi lambat gak! hangin aku tunggu!! sejam lebey gak r..mangkok tol! aku dah tegur tyme meeting 1st, pastuh kate ok..nak berubah..tapi wat lagi..alih-alih, 2 jam kemudian baru start meeting.. tak gune kalau pakai kopiah @ tudung labuh kalau TEPATI MASA pon xleh.. bukannye tak tau hukum dy pe.. jatuh munafik tau..adeh..penat nak bahas orang-orang camnie.. kalau tak mampu nak datang tyme tuh, xpe, xyah wat janji.. aku pantang tol orang yang tak tepati masa kalau dah janji nih.. bukannya aku pon baek sangat, kuliah pon aku lambat.. tapi kalau aku dah lambat, aku tak masuk da.. wat sakit ati lecturer tuh je..k..k..st0p mengutuk..tambah dosa aku je lagi..

balik umah, rehat jap..maklum r..dah lame tak kayuh bekal, sekali bawak, pancit gak..pastuh, baru teringat tak beli adiah aliaa-chan lagi..0wh, arinih budak kechik-yang-x-serupa-budak-kechik tuh sambut hari lahir yang ke 20..


so, aku pon kuar r umah, g mandiri amik duit..dah kering siot.. tapi, jeng-jeng-jeng..x cukup duit nak kuarkan..ada berapa je..adeh..maleh nak mintak kat mak..sok lusa r mintak.. so aku pon menebalkan muke pinjam duit diba-chan.. arigato gozaimas diba-chan!!

balik umah, cas henpon, baru ley bace sms ida..so, gerak r gi sun, nak beli kek aliaa-chan.. tapi 2-2 jalan kesakitan gara-gara sesungut.. adeh.. tyme2 nih la nak serang kami.. dah dapat, balik, sampai umah, aku pon baring.. makin mencucuk plak sakit neyh.. tapi baru teringat yang aku tak beli adiah lg.. gagahkan r gak diri jalan kuar.. nak tak nak, memang kene kuar, jap lagi ada usrah kat umh aku..setan cam aku mane ikut usrah

so, jenjalan melilau cari adiah sebab aku ingat ada jual kat tepi jalan.. tapi yang ade, sume tak cantik.. so jalan r lagi.. sampai satu kedai neyh.. jumpe pon! yeay! tapi tak exactly yg aku nak.. tapi xpe r, da tak larat nak jalan.. dengan terbongkok-bongkok + muke berkerut abes, aku pon berjalan pulang.. puas ati.. arap-arap aliaa-chan suke r adiah neyh..

zwani.com myspace graphic comments
Graphics for Happy Birthday Comments



p/s : aliaa, pernah tak aku gitau aku caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayang ko?wish all da best 4 u sis..muuuuaaaaahhhhhhhhhhhh!!!!!!!

Tiada ulasan: