3 Mac 2009

tulun..tulun!!

tyme tut0r, hani msg.. gitau ada practise futsal ptg ni..


k, cuak jap..

ptg kuar umah, jalan dulu smpi pintu 4 sbb nak warming up..maklum r.. lame x bersukan, takut pancit nnti..


tp, 0n the way, tibe2 terbayang aku menendang bola..wah! mesti keren! tapi, apsal dalam angan aku tuh ada 2 bola??! hm..pelik2..


pastuh, kami p0n maen r.. since aku pengganti FD, so aku jadik goalie..k, dah start nak mati..


pastuh, men r..

tapi aku tukar2 positi0n.. jap defence, jap goalie..


jeng!jeng!jeng!


tyme aku jadik defence, nak pass b0la kat shiha, bola meleset! tapi ada satu yang terbang! kasut aku!!!! pekejadahnya!!


xyah kate r..malu giloz!!! adeh..mangkuk t0l! patut r angan aku tadi ada 2 bola!! sebelah kasut aku ghopa-ghopanya!!


setelah gelak + digelakkan, aku pon kutip r kasut aku, lalu kuarkan rumput2 buatan yg memang dah lama bermastautin dalam kasut aku! mangkok lagik!


s0, aku dah dapat bayangkan pe jadik kat t0urnament ahad neyh! mati r!! sian kat teammates aku r!! dapat goalie cenggini.. hehehe! sory weyh! kalau korang nak marah, marah kat FD. sape suruh sib0k nak jual nasik lemak! x pasal2 dapat pengganti yg tak berkaliber cam aku!! sory gang!! gomenasai!! (tertunduk-tunduk 45o)

1 ulasan:

Najlaa berkata...

lawak gile dowh! ko dri kecik smpai tua x tobat2 jadi badut sarkas kan.haha