28 Mac 2010

h0mesick T__T


aku omsik. sangat rindu rumah. rindu putra line. rindu piramid. rindu GILE ice-skate.

*sigh*

aritu cuti panjang, xnak balik.

alasan? nak jimat duit.

tapi last2, eksiden.

bek balik. abeh gak wet wat m0tor.

*sigh*

skrg, cam 0rg gile mengira hari nak balik kampung.

tapi try bizikan diri ngan mende2 yg langsung xde kaitan ngan kepentingan diri sndiri.

sib0k ngat jaga kebajikan 0rang laen, diri sendiri tak terjaga.

baju 2-3 ari sekali jak basuh.

makan tak tentu.

bilik tak bersapu, tak berm0p.

tid0r tak cuk0p.

baju tak berg0sok, sluar tak berjahit lg yg k0yak aritu.

tp xpe.

dari aku d0k umah, terkenang-kenang alangkah nikmatnya klu kat umah.

bek aku jalan kaki lari kuar.

sesak napas.

k, es0k nampak gaya cam kene p0nteng kuliah ag.

gara2 sib0k ngat nak jaga kepentingan persatuan.

*sigh*

ni lagik satu.

aku dah kata aku taknak, d0k suh gak aku jadik.

aleh2, nyusahkan aku.

*mengeluh berat*

k, memang aku lgsg xde hati nk wat entry ni.

~~chi0w


p/s : cuak lak aku 0rg harap tinggi kat persembahan dinner nanti..*sigh* *again*

1 ulasan:

Najlaa berkata...

persembahan apa ko buat sis? boria anak gajah ke?hehe