7 Februari 2010

irritated mode~~


minggu ni memang cam &*^%@ r.. keje menghangenkan aku jak..

mule2, aku keciwa sebab tak dapat best price tuk pakai adeline.. l0gik r sebenarnye dengan harga tuh --> rp750k tuk 5 menit waltz.. wakil negara tang0 feat cikgu waltz maa..tapi dinner ni p0n tuk student, mane mampu..

dah r memang tujuan dinner tuk kutip dana persatuan, nak derma ke MAKNA ag, mane r mampu nak mbazir tuk mende2 camtuh..

tak abeh pikir ag aku nak cari sape nak ganti adeline, datang lak bala lagi satu..

minggu lepas cam semangat k0rang nak j0in, ni, aleh2 b0le lak tarik diri..padahal seminggu nih aku buang masa tunggu k0rang nak start practise da weh..alasan tarik diri?sebab tak pandai..0tak k0!!dari awal k0 xnak lak pikir camtuh!!ni yang susah ni kalau dah mindset cam haram..hell0 pe0ple, there's a new inventi0n, n it's called P.R.A.C.T.I.S.E!!!

adeh, aku bkn suh k0rang breakdance p0n..jazz/hiph0p je d0wh..adeh..

mane r aku nak cari penggnti neyh..padahal aku dah rejek grup 1 lagi yg nak per4m gak..adeh..

aku dah siap tukar r0utine k0t..tak0t2 yg lama heavy sgt..ni yg simple jek..nape r k0rang give up dulu sebelum try?xde yg memang dari lahir pandai nari d0wh..sume latihan dulu..yg penting minat..kalu minat, sume ley jalan..c0me on r weyh..adeh..

pening r aku kalau sume nak aku yg wat..adeh~~


p/s : aku sampai tak makan arini, tak lalu..gara2 pening pikir pe r aku nk wat neyh~~

Tiada ulasan: