3 Mei 2009

(^^,)


1hb aritu aku dah p0n berpindah ke bilik baru..eppy sangat..sebab rasa cam besy jer..huhu!act..pr0ses nak pindah tu cam klaka jer..meh aku cite..

malam sebelumnya, aku r0ger abe taha & dan sebab nak mintak t0long dy0rang angkatkan almari baju aku yg cam berat gile n etc..ye r, aku pikir sebab bilik baru nih kat tingkat dua, s0 nak tak nak kene mintak t0long 0rang len..mule2 di0rang ok, tapi pastu di0rang gitau yang dy0rang ada futsal..ala..

s0, 1 hb tuh aku dah separuh give up r kan nak pindah..sebab dan suh wat hari len, ley dia t0long..tapi sepanjang tut0rial n lab, aku d0k pikir gak camne ke gayanye aku nak pindah nih..s0, petang tuh aku gi usha l0ri pick-up sebab yang biase aku guna yaitu pak ali cam tak sesuai..ye r, barang berat, takkan nak susahkan bapak yang dah berumur tuh..memang r aku bayar, tapi still.. baru nak kuar umah, mya r0ger aku suh tgkkan jersi dah siap l0m since umah lama aku dekat ngan kedai tuh.. aku p0n berjalan dengan tempangnye sebab kaki aku bengkak balik (degil, 0rang larang aku maen, tapi nak maen gak)..dah usha, aku p0n berjalan lagik nak tukar duit kecik plak sebab nak naek angk0t (*sigh*)..tapi dapat seribu rupiah je..s0 aku redah je r nak g t0tal futsal c0urt sebab aku dapat sms dari mya kate maen pukul 5-7..tapi 0tw, aku nampak ada 1 pick-up milik se0rang pemuda..hah! cam ada can nak pindah ni..!

aku pon singgah jap! tanye2, mamat nih mintak mahal lak! adeh~~ aku dah r sengkek skunk nih..s0 aku k.i.v dulu ngan dye..aku pon sambung jalan kaki ke t0tal . Ngah berjalan dengan tempang-nye (sangat tak mach0 0kay!!), aku selisih ngan burfday boy..0KAY!! kenapa aku malang ni? segannye!! xpe, k0ntrol.. jalan je.. sampai je, sume takde..rupe2nye, hp aku yg nazak ni tidak menerima 2nd sms yang bahawasanya game dibatalkan..ekeleh! penat aku jalan! dah r tempang! s0, aku p0n balik r..tapi since duit kecik tarak, s0 terpakse r aku berjalan lagik. tetibe, lalu lagik pakcik yang lahir 1 mei tuh! M, A, ma.. L, U, lu.. MALU!!! WHY!!!!!!!!!!!!!!!!

kae..kae..f0kus! since dah free ptg, aku x kire! nak pindah gak.. s0 aku k0l je pak ali tuh, then r0ger diba-chan n hani.. s0, pendek cite (ye, aku tau panjang dah kat atas), aku mengangk0t barang2 dengan bantuan diba-chan n h0usemates aku.. s0 pindah r..Alhamdulillah.. tercapai gak impian..huhu!

0rang cakap kalau kite dah berjaya mengeliminasikan Mr.Tahi, maknenye kite dah serasi ngan tempat tuh..n aku percaye sbb aku memang jenis susah nak b**ak sembarangan.. maksud aku, aku nih type yang sanggup tahan gak kalau tempat tuh aku tak 'kenal'.. paham x? x paham xpe r.. x penting p0n.. my p0int is, aku dah ngam ngan bilik baru nih sebab aku dah p0n wat mende tuh dalam sehari je.. (kire cepat r sebab biase aku kene tunggu 3-4 hari gak baru dapat BAB)

credit t0 diba-chan & hani cause helped me a L0t!!!

k, dah ngantuk..s0k ada futsal league.. semangat! plus, jari dah sakit.. datang mane ntah luka2 nih!



selingan : aku baru tau tadi dari x-h0usemate aku rupe2nye tv aku r0sak sebab budak yang d0k kat umah kit0rang n kawannye p0tong salah satu wayar.. aku repair telan dalam rp175 000 gak r.. tak tau betul ke tak, tapi kalau betul, aku tak tau nak cakap pe.. sebab budak tuh gi usrah kalau nak dibandingkan ngan aku..k0npius2.. biar lah.. dah tak larat dah nak marah.. sume nak wat t**k ngan aku.. huhuhu!

3 ulasan:

ida hidayah berkata...

waaaaaaaah..
da pindah gak ko akhirnya..
tahniah!!
sengal gile ko leh plak cite psl tahi tu..
gelak guling2 ak baca ok?
haha..
nway, btul ke housemate ko (yg xbyr duit rmh-xkenang budi-guna brg org sesuka hati-buat rmh mcm ada share) buat mcm tu??
serious menjengkelkan minah tu..
annoying!

Lights of Peaceful berkata...

aja mmg degil. Suh duk diam jaga kaki, tanak. Nak gak lompat-lompat kejar bola. Hehe

aliaa berkata...

ala..
ko g je cucuk tilam angin die 2..
biar pecah..
hehe..