29 April 2009

bersyukurnya aku padaNYA..


alhamdulillah..

setelah 2-3 hari ni aku asyik sedey + menangeh jak..arini الله bagi aku sket sinar ceria..

aku dah jumpe umah (it's a bilik 2 be exact) baru since aku punye kontrak umah sekarang abeh lagi 2 hari.. susah kat medan ni nak cari bilik yg boleh bayar per bulan..dyorang nak duit sewa setahun terus..
aku maleh nak mintak duit banyak-banyak dari mak..dy dah cukup pening nak bayar yuran..
tadi, jumpe! tak terkire aku panjatkan kesyukuran kat Dia..dah r ada dapur, walaupun kongsi toilet ngan orang len, aku tak kesah! sebab..umah ni T.I.A.D.A curfew!! kire cam umah betul r..fyi, bilik sewa biase kat cni mesti ada curfew..s0, kire ok r kan? sebab aku biase balik ngah malam..merayap je..huhu!

m0st important is, aku boleh bayar duit sewa bilik ni pakai duit belanje je..yippie!! takyah pening2 lagi camne nak mintak duit.. hehehe.. eppynye tak terkire! kalau r aku banyak duit, rase cam nak belanje je sume orang makan...hehehe..nanti r..bile ade rezeki lebey..

x sabar rasenye nak pindah masuk 1 hb nie..hehe..



p/s : eh, 1 hb ni burfday dy..!!hikhikhik {gelak super gedik}

Tiada ulasan: