23 Jun 2009

kL--> panas~~


da seminggu lebey aku balik malaysia, haisy..cudnt be m0re happier..n aint ask 4 m0re..hahaha..eppy gile..

kije aku? makan tid0..makan tid0.. tapi sampai sekarang aku tak pegi2 lagi skate..adeh..maleh sebenarnye nak kuar umah.. kat kL sekarang panas gile.. aku rasa fenomena el-nino datang balik.. hahaha! silap2, ice kt pyramid tuh cair!

tapi yea r.. time2 camni mengingatkan aku zaman sek0lah rendah dulu.. klu tak silap tyme tuh taun 1997.. ha, tyme tuh zaman gawat ekonomi + zaman kemarau.. memang tyme tuh kecoh pasal inflasi sifar.. tambah plak ngan kebakaran kat kalimantan sampai b0mba negara laen p0n datang tulun..

bayangkanlah, aku d0k saje kat umah p0n boleh berpeluh.. padahal kipas kat atas kepala sampai dua biji pasang!! padahal act aku ni bukan jenis berpeluh.. abeh, kalau nak tid0 biasenye aku tak 0n kipas, kalau tak, bes0k pagi aku bangun musti berair kidung! eh, silap, hidung! kalau nak tgk aku berpeluh, ha, suh aku berlari 5 km ke atas. kalu kurang 5 km takkan punye! tak p0n, suh aku d0k lame2 kat dalam lec hall kat ind0n! hahahah! tuh k0mpem sweatG lyke a pig! =p

s0, aku d0k umah je r.. jalan p0n 2 hari sekali baru kuar gi t0wn.. tapi seb bek p0n, kalu tak, musti abeh cepat duit aku.. ni nak kene renew passp0rt lagik.. haisy~~bile r aku nak kuar dari ind0n wat selama2nya???!!!




p/s : member adek aku ada yang kene influenza H1N1..seram tak??!!~~hish!!!!


Tiada ulasan: