12 Jun 2009

lap0 + starving = xley tid0


arini last p0se ganti..Alhamdulillah~~ setelah p0se straight sampai terkejut gak r perut aku, abeh p0n kewajipan ni.. seb bek kali ni paling sikit, s0 0k r..s0 petang tadi, lepas aku gi pass duit kak hanis yang diamanahkan 0leh x-h0usemate, aku berbuka r p0se ganti aku yg terakhir untuk last ramadhan dgn minum dulu..tapi seperti biase, aku bukak lambat.. ade je penyebabnye..

s0, balik umah, singgah kedai jap beli nasi pastu s0lat.. pastu memulakan pr0jek yg tertangguh; k.e.m.a.s b.i.l.i.k ...

siap p0n, sampai terkejut gak r h0usemates aku, sebab b4 diz bilik aku mmg cam t0ngkang pecah, haha!

then, baru enj0y nasi ngan lauk peberet, sayur kangk0ng (aku sure mak musti masak es0k, sbb aku blk!!) sambil tgk cite psycho pebende ntah (film ind0n)..

pastu aku p0n sambung ngan layan h0use 0f wax, samb0ng lagik plak tgk b0ogeyman sampai scream..

s0, sekarang aku dah abeh tgk cite2 tuh, perut aku lak ganti mulut aku menjerit..~~lap0!!!!!


p/s : ni sume salah chad, sape suh hensem sangat!! adeh~~seyes, perut aku sakit, masuk angin.. nak gi letak minyak gamat dulu ah!

Tiada ulasan: