30 Jun 2009

weekend yg cam besh!!


sabtu aritu aku lepak upm sebab liza ajak..dia ni kire member baek aku r kan.. kitorang start baek dari mrsm dulu pas kes dia tip0o satu kelas yang dia nak pindah sk0ol..s0 sume orang marah dia..haha! padan muke! xde keje cari pasal!so dipendekkan cite minah pindah dok sebelah aku..dari citu kit0rang rapat.. plus, kit0rang sekepala dlm memeningkan pale0tak cikgu2 n warden2 yg p0yoz kat maresmaps tuh..

lame tak jumpe, dia ajak tid0 kat upm dari rabu act, tapi sabtu baru dapat..sampai upm, kit0rang lepak dulu dlm bilik dy.. minah tuh p0n letey since dy sib0k ngan keje part tyme n tesis dy.. pas z0hor, bru kit0rang gerak gi mines.. mula2 nak gi alamanda, tapi kat citu tiket muvi transf0rmers s0ld 0ut..tau je r.. cite baru kuar..kit0rang ber-6, gerak 2 kete.. tapi last2, yg tgk muvienye ber-3 jak! haha! aku, liza n member dy, ida jalan2 r usha baju sbb si ida nak cari baju tuk adek2 dy.. abeh sh0pping, kit0rang p0n lepak r kat sweet chat cafe..aku n ida bersembang sambil bkenalan, yg liza tid0! sambil baring lak tuh!adeh..

dalam maghrib kit0rang sampai upm balik.. aku n liza masing2 letey sebab 2-2 tak cukup tid0 malam smlm.. pas s0lat, liza p0n lebur r dalam dunia mimpi dy..aku bace n0vel sket, tp pastu dalam 9 lebey aku p0n tid0..k0l 12 tgh mlm aku bangun..seb bek terbangun, sbb k0l 1 dah kene gerak gi padang merb0k.. 0 ye, c liza ley masukkn nama kau kat dlm list v0lunteer t0k larian marath0n kt dataran merdeka..hmm..xpe r, janji ley spend tyme ngan dy..dalam 12.30 baru aku berjaya mengejutkan minah ni..hehe!

pendek cite, dalam 2 lebey baru bas gerak sebab ketua kit0rang sendiri lambat..hehe..sume kutuk dy..dah r usha member aku c liza! haha! sampai sane, kit0rang yg paling lambat terus pakai tshirt n t0pi yg dy bagi.. pas dibagi2 jadik kumpulan kecik, kit0rang p0n gerak..mula2 ad k0nflik sket sebab aku tcampak am0ng uitm students! gilak! mane aku kenal! pas aku dah tuka, ada dak laen plak nak tukar tempat c ida n adilia, nak j0in aku n liza.. tapi akhirnya, tak jadi..s0, ckeckp0int aku ada 9, 4 gurlz, 5 boyz..

ha, sampai je kat checkp0int, bermula r cite2 yg best..rupe2nye sumer boyz xcpt c b0b, bf adilia adalah dak2 pantai timur..jojo, eddy, n en0s dak sabah, lee dak sarawak.. seyesly, dy0rang sume besh2!! act dy0rang dah grad p0n, tapi masuk jak ngan kit0rang..hehe..seyes dy0rang sangat kelakar! n dy0rang tau batas2 bergurau n pergaulan dgn gurlz.. even penat layan para pelari tuh, tapi kit0rang eppy sangat.. act pukul 8 lebey pagi dah abeh dah marath0n tuh, tapi kit0rang tpakse tunggu sampai 2 lebey petang sebab c sp0nsor standard chattered tuh lembap gilak bagi2 duit elaun kit0rang! tapi seb bek lepak ngan dak2 yang cam besh tuh! even panas n penat, tapi kit0rang taknak waktu berakhir.. tapi nak wat camne, tiap pertemuan pasti ada perpisahan.. aku harap, pas ni aku dapat r jumpe dy0rang lagik.. sume sedey nak berpisah.. even aku ngan ida n adilia p0n dah kamceng.. haisy~~tak sabar nak teng0k gambar2 arituh..lee!! cepat upl0ad!!

4 lebey ari ahad, aku gerak balik.. tapi aku singgah jap kat mid, jumpe satu lagik member baek aku, aten!! haha! windu t0l aku jumpe dak kechik tuh! kit0rang b0rak lame gile kt kenny r0gers tuh sampai tak sedar dah maghrib.. ceyt! burn asar aku! pastu kit0rang p0n pisah, aku dah penat gilak, dy p0n kene pick abah dy.. ni lagik satu! bila r dapat jumpe dy lagik! sejak jadi presiden kelab, sibuk memanjang! jarang2 r dy pasni balik kL..

s0, weekend arituh memang besh gile.. dapat jumpe member2 baek aku dari mrsm n dapat berkenalan ngan member2 baru yg besh! hmm.. arap2 dapat r jumpe dy0rang lagik pasni.. seyes.. k, jangan sedey, next week turn dak matrix lak! yippie!!! cepat r w0i k0rang nek sem baru!!



p/s : brape lame dah aku cari cd hanson.. kalau k0rang jumpe, gitau aku k? ada gak kang aku b0ok je kat speedy.. dari sk0lah aku minat gile kat dy0rang!

1 ulasan:

Najlaa berkata...

aku rindu kamu. x puas bercerita hari itu..sedihnye.. nanti jumpe la lagi kalo ade rezeki..