31 Julai 2009

da balik medan yg *tuuuuuuttttttt*


da 8 hari lebey aku da balik medan..

sedey gile..kali ni paling berat aku nak tinggalkan kL..

sedey gilak! ngan katy perry nak dtg sunway lag0on nye.. b0ngox!! arituh balik kejap sgt! sume benda nak wat tak sempat! ngan v0lunteer sane, karnival cni.. l0m lg lepak ngn mmbe2! sebulan setengah mmg tak cukup! punye r kelam kabut sampai nak gi sh0ut awards arituh p0n bertembung ngan 2-3 plans! dah r kene skip ak0n dtg sunway!! bengang gile!! tapi demi member2, aku lepaskan gak tiket tuh! hahaha! xpe r, ak0n2 gak..mmber2 aku kang, klu dah beranak ti, susah lak nak kuar same2 lagik.. x nak aku kuar ngan budak2 mengek0r je kat belakang!

ni, balik medan, bukan wat pape p0n! asbest0s! balik medan aku musti sakit! hahaha! tapi demam kali ni tak r setinggi taun2 lepas.. hahaha! tapi d0k medan, aku memang sakit fizik n mental.. dah r kat cni aku miskin! ye r! kat cni xle kije! menyut t0l!
cepat r abeh kehdupan aku kat cni..


p/s : teng0k harry p0tter, kuchiwa gilak! expected higher..hmmm..

Tiada ulasan: