19 Ogos 2009

usai 0spek..


penat sudeyh..

2 minggu kelam kabut wat mende yg dit0lak tetibe ke kita, selesai sudeyh..

even sume 0rang tau yang sume 0rang takpuas ati ngan 0spek kali neyh, aku dah tak larat nak pikir lagi..

sampai suara aku ilang, tut0r tak gi (penat + demam = tak larat), tak tau nak cakap pe..

0verall, aku p0n tak puas ati. (teng0k atasan r..maksud aku persatuan, bkn panitia..)

s0, taun depan bile batch aku lak yang wat, aku nk tgk pe jadi.. aku tak larat r nak andle sekalik lagik..plus banyak kekurangan p0n aku..tapi aku rase taun depan ok kot..sebab depends 0n MT persatuan..ahakz~

kae r..kepada abg2 dan kakak2 seni0r, kami seluruh panitia minta maaf atas semua khilaf kami..tanx atas teguran..n kepada adek2 juni0r, welc0me t0 da hell!! maksud aku medan r.. naseb r k0rang..


p/s : kepada sesiapa yg sakit ati ngan aku secara pers0nal, ley kontek aku n cakap terus, aku betul2 minta maaf..

3 ulasan:

AnAdKiNg berkata...

tuh dpn ak nk rest jak..
mls dah..baik bizikan dri ngan kti..
so dis year, ak nk wat sume bnde..
oya, bnde terakhir ak nk msk ajk, grand dinner..tu je r..
pas tu, ak letak jaw sume..
hahahha...thn ini, thn aku gila kuasa...lalalalala~
btw, tx to all ajk disiplin yg byk membantu dlm ospek kali ni.. mostly to ko aja, senior yg x garang tp tegas <-- ak suke btul part nih! hihi.. ^_^

Ghaddafi el-Ghifary berkata...

salam..xtau la plk ade blog..
mmg perjalanan sebuah kehidupan ni x selamanya indah..adakalanya manis adakalanya pahit, masam, masin n tawar pon ade.so, kne la realistik dlm menanggapinya.jgn pernah menyesal dgn ape yg dialami kerana pengalaman tu guru terbaik bg kite.segala2nya penuh dgn hikmah dr Allah dan kita sbg hambaNya harus redha dgn ketentuan-Nya.
panjang plk membebel ni, harap2 jgn marah..
next MT mesti lebih baik..kan.

Ibnu Zukefeli berkata...

salam...
hurm..
sabau hajar..
pasti ade hikmahnye..
pengalaman menjadi guru yang paling baik..

dan buat seluruh panatia PSMB..
saye mtk maaf jika spnjg prog saye ade buat salah dn silap..
(mcm ruangan rasmi PSMB la plak).. =p

Alhamdulillah..
Allah bg peluang kita kenal dan rapat ngn org yg jauh ngn kita slame ni..

walopn byk pahit yg kita gain ms PSMB..
x kurang jugak dgn sweet memory nye..

btoi x hajar..?

~acap~