26 Januari 2010

cuti yg dah abes..


sr0nok aku cuti arituh..wpun sedey sbb tak dpt balik kL..

antara yg aku wat @ terjadi adalah.. :-

1) kemas n0ta lepas abeh exam

2) pinjam dvd 0rg prepare nnti k0mpem boring

3) sewa sc0ot bawak hani jln2 beli brg2..

4) accident..haisy..seb bek ny0nya tuh marah aku tgglkn cat kat kijang dy..

5) member sume dah blk, tinggal aku, ana n ida~~~ n jijie, mat j0e n adie

6) dapat anak2 angkat baru, kura2 sepasang n hamster 8 ek0r

7) mak ayah ana datang, kit0rg mkn fwee~~~

8) dapat pinjam m0to cma sim

9) jln2, keliling binjai n sunggal cari barang

10)lepak kat sawah...tgk sunrise 0 burung2 bterbangan pulang

11)depressed sbb 2 ek0r anak aku mati..isk2

12)cube byk tmpt mkn baru..sampai lepas dr adam malik! wpun setelah sampai setelah prjalanan yg amat jauh n ngeri kit0rg kene mkn dlm gelap sbb black0ut, tp mamut besy!!! hahaha!

13)asek dating ngan ida sbb ana taknak kuar! huh!

14)jalan2 cari limau ngah2 malam ngan dak2 umah

15)pegi makr0, usha barang n beli spanar tuk katil

16)rearranged bilik..besy2~~

17)pegi tanam anak2 angkatku yg telah pergi selamanya~~~

18)usha sampai thamrin cari bini baru kura2 jantan yg baru menduda

19)accident...tau..lagi..tp ni paling teruk...seb bek spec tak pecah masuk mata je...tp ranap r helm dan..adeh..

20)maen badmint0n wat pertama kalinya..wah!! keje kutip b0la jak

21)layan you're beautiful...PALING BEST!!!!



p/s : credits t0 ida, ana n mat j0e!!!

Tiada ulasan: