7 Februari 2009

arini best!! alhamdulillah..

bangun k0l 6.30 a.m (tid0 pas subuh)..rase cam maleh nak pegi plen0 pakar (plen0 kol 7.00 a.m)..tapi bangun je r..hehe..pastuh! ting! dapat idea besh! maasuuuk lambaaaat!!! (bace dgn nada d0raemon k?) so aku p0n bangun n dengan lenggang t0gehnya (aku guna taugeh sbb ida x suka makan taugeh) berjalan ke t0ilet ngan mandi..eh,tertinggal plak! sebelum tuh, aku sempat sms diba-chan tuk reserve 1 seat tuk aku..s0 dat nanti aku xla gelabah cari seat..pastu, aku p0n mandi r..

dalam 7.30,aku dah siap mandi.aku p0n grab kemeja peberet n seluar panjang itam untuk dig0sok..sementara tunggu ir0n panas, aku amek sneakers putih aku, baru nak pasang tali kasut..haisy! hehehe..dah pasang sket, aku pon sambung g0s0k baju..kang meletup plak ir0n aku lama2 panas! tetibe terasa nak jadi ladies,hmm,gi la balik bilik (ir0nb0ard aku kat ruang tv) tuk amek seluar slack itam..pastuh,dah nak siap g0s0k seluar, rasa cam x best plak..sebab, kalau nak pakai seluar slack,mestilah aku akan pakai black p0inted sh0es kan? tapi kasut tuh bising. kletak! kletuk! haisy! xley jadik nih! dah ar dewan seminar tuh bergema, xke mencapub gile nanti?xley!xley!gi lah amek balik seluar panjang itam tadi..dah siap g0s0k sume & pasang tali kasut, gi la siap..dalam 8.20 aku kuar umah..(tuh termasuk aku berk0nflik ngan diri sendrik nak basuh baju ke x k?)

dah sampai depan fk, terserempak plak ngan member aku,fnk.tanye dia p0n baru nak masuk ke. rupe2nye dia kuar x masuk2 dah..hahaha! 1 famili, laen species! dia sarankan aku x payah masuk sebab mc kali ni cam garang jak..aku p0n ckp r aku nak try gak..pastuh dia kata klu aku berjaya masuk, beg dia ada kat dalam..yang paling x boleh blah, dengan wallet dia p0n dia tinggal! mangk0k tol!

sampai depan dewan, ada s0rang minah cine ni kuar..aku p0n tanye r p0ssible ke aku nak masuk..dia p0n x sure..argh! redah je r..aku p0n bukak pintu dewan yang ketat (kat c2 p0n dah menarik perhatian sume orang sebab pintu dia kat depan skali n 0p c0z la bising kan), n masuk dengan muke yang penuh k0mpiden! tau tak part yang paling x boleh blah? makcik mc tuh usha jak aku yang sememangnya sedang melintas depan dia dengan x puas ati n cube cari mane la beg aku! hahaha! sory buk! saya x bawak beg! kant0i r masuk lambat dengan beg! x mach0 r kalau kant0i! hahahaha! kunun2nye aku gi t0ilet r tadi..hakhakhakhak!!

sampai je kat destinasi (sebelum kuar, diba-chan sempat sms kat mana seat, s0 aku tau mane nak tuju..tanx diba! sayang ko!) kerusi, aku pon duduk r dengan aman. member2 sume senyum2 je..sebab di0rang sume tau makcik tuh x puas ati ngan aku! =D

hmm..tau tak?baru 15 minit aku duduk, dah abeh! mangkok tol! penat aku datang! hehehe..x budget plak nak abeh awal (30 minit awal OKAY!!)!! buek ponet eden ja! aku p0n jalan r kuar sambil bawak beg fnk, takut pape jadi since ada wallet dalam tuh..haaa..JENG!JENG!JENG! timbul idea setan..hikhikhik! aku jalan catwalk sambil bermain2 dgn beg fnk tuh depan makcik mc tadi! ohoi!!!! (tone cam shin-chan k?) bapak bahagia aku teng0k muke konpius makcik tuh! huhuhu! k, setel!

pastuh aku p0n jalan g cafe ngan shimut n ika-chan..plus diba-chan! (tertinggal lak!).ingat nak beli kuih, tapi x jadi. s0 aku blah gi subbag (admin) nak amek result yang aku tinggalkan dari isnin tuk disahkan..(lembeb gilak!)sampai jak, makcik kat ci2 wat b0d0 jak kat aku! wah2!! menyirap la ni kan..tapi seb bek ada s0rang member ind0nesian aku p0n nak amek gak..dia pon mintak r..yeay! siap p0n aku punye! Alhamdulillah..setelah penat 3 minggu aku cube dapatkan c0p pengesahan tuh, hari ni baru siap! yippi!!!

s0, aku balik ke uma ida..palagi, nak tumpang tgk tv r..beh, tv kat umah aku r0sak..nak anta kedai blom mampu lagik! masa tuh baru k0l 9.15 am..s0, pendek cite, aku p0n men0nt0n tv sampai dalam k0l 1.40 pm jak sebab nak gi care4 ngan ida-chan & ana-chan..

kat care4, kit0rang berjalan2 dengan epy-nya..pendek cite, ana dapat beli kasut yang c0mel, ida dapat beli sneakers yang merupakan belian terhebat, n aku..x dapat pape..sebab kasut yang aku nak xde saiz aku..mak!! betollah mak..kaki aku besar cam kapal!! hukhukhuk..=(

nak balik, stil dalam skyway, kit0rang berhenti kat kedai spec..saje je nak usha..tetibe..jeng,jeng,jeng!!!disc0unt 70%!! WALLA!!!!!!!! pa lagi, x tunggu dah, tempah2!! aku n ana p0n tempah.. mule ragu gak, sebab aku xkan dapat cash dalam terdekat ni, tapi akak kedai tuh pujuk cakap aku boleh letak advance dulu..hikhikhik! epy si0t! dapat spec baru!!

balik nek angk0t, sekor2 tersengeh sebab kali ni shopG besh!! aku dapat spec baru!! yeay! yeay! tau r blom dapat, tapi x lame lagik okay! besh! besh! balik..sebab pas maghrib t nak gi milennium plak,usha f0n tuk aten ..

abes.. =]

Tiada ulasan: