14 Februari 2009

jumpe lagik!

tadi gi i-fest kat fkg..macam biase, salah tempat lagik! seb bek aizatnur jumpe aku kat depan mus0lla fkg.. kalo tak, mesti aku d0k tunggu jak sens0rang kat situ sebab kem smart s0lat tuh kat dewan rupe2nye.. dengan perasaan malu selepas digelakkan oleh dia dan ydp pkpmi, aku p0n bergerak r ke dewan.. okay..nampak abg tuh lagik! adeh.. pehal lak dia datang nih??!! mati aku! camne nak kaber neyh? patut ar mase aku lalu depan dewan mule2 rasa cam ada dia jak! seb bek ada aina.. s0 aku pon ada r member di tengah2 kelompok dak2 laki (termasuk dia)yg tengah beratur untuk mendaftar.. s0 pas masuk, gi r cari tempat duduk.. op coz r aku akan nampak dia je sebab tempat muslimat kat belakang.. jadi ceritanya, sepanjang ceramah ustadz ridhuan, aku d0k tunduk jak.. tak mboh aku pandang depan.. kalau pandang depan, op coz r terpandang dia.. kang x pasal2 shaking lagi..hmm..mangk0k tol! kenapa r aku camnie.. penat oi..


p/s : capek deh..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hehehhh...admire kat 'abg' mane neyh...???cewahh...patotla nk bncg psal kawen arituh..hahah!!