27 April 2009

kenapa la aku neyh..


tiap kali wat pape, musti ada luka..

~haisy..

aritu, tangan bengkak sampai berbalut..sebab men v0lley straight 2 jam ngan boyz..(tau je r bola dyorang kuat camne..)

pastu kaki lebam-lebam sebab maen futsal..hahaha..name kaki bangku, kene tendang je r..

sekarang, jalan tempang gara-gara seliuh sebab termasuk lubang..ni paling tak boleh blah! dah r tyme tuh aku baru je nak serve (volley), s0 op da coz r sume ngah pandang aku! tibe-tibe aku jatuh n takleh bangun da..mangkok t0l! dah r aku ngah c0ntrol cun baek punya depan yupa! ~haisy..
o ye, kit0rang dapat num 3 sebab ada 3 grup jak yg maen..hahaha! gelak r..aku tak kesah..ida dah siap gelakkan kaw-kaw dah arituh..

kadang-kadang, tak wat pape pon aku luka-luka gak..

macam semalam, tetibe jak ada 2 cuts kat jari-jari aku..
pendek kate, ari2 musti aku masuk tid0 tgh malam sambil pikir balik datang mane r luka-luka kat badan aku neyh..

lom kire lebam kat kaki..yg x bleh blah, kat paha pon ada! ha..ni pelik! rase aku tid0 dah siap bace doa & ayat kursi dah..ke aku tid0 ganas sangat?~haisy..letih-letih..

kenapa la ek?



Status pasien (aku) sekarang : os (orang sakit) batuk-batuk kering n daerah di calcaneo-fibula membengkak


p/s : betul r zi, i maen pape musti luke-luke ~haisy..

Tiada ulasan: