2 April 2009

=p (the big smile)

arini penat sangat..dari pagi sampai ke petang ada kat campus.. dok sibok tulun tuk pembukaan porseni sabtu neyh...afta tutorial, dok lari sat edit proposal.. pastuh, ada lak wat film tuk porseni.. dalam k0l 3 lebey, baru gerak dari campus gi serdang (ada r dlm 30 mins dlm keta sbb jam) nak cari costume lak.. adeh.. dok pusing2 sampai malam, still tak jumpe yg berkenan.. last2 kitorang belasah je since function sabtu neyh.. so, dalam 9.30 malam baru balik okay?

pastuh, balik2 lak b.l.a.c.k.o.u.t.. gila banyak ujian arinih.. dah r aku x siap fisio lagi..farmako plak baru dpt td (esok gak kene ant0), pastu patutnye aku kene pass up edited proper proposal ke chief, tapi x sempat..so, nak xnak, kene gak wat malam ni n anta ke pakcik tuh.. tapi b4 dat aku kne confirm ke ana (penolong pengarah projek) dulu. pas ad lampu balik, aku pon gerak r ke umah makck tuh..dah setel sume, seb bek dy kate anto esok je..(plus, dah kol 12 lebey tadi) seb bek.. lega sket..
tapi act tak lega sgt sebab dah janji ngn abg wan patut pass up proposal tuh 1hb.. adeh..

sekarang, badan aku sakit2 sebab dari pagi ke hulu ke hilir ngan bawak segala macam barang.. tak kire lagi terlompat2 practise.. tapi aku gumbira gile!!!! tau sebab pe? sebab tyme aku kat campus petang tadi, aku jumpe abang heikal!!! lame gile tak jumpe dye.. padahal tyme aku jln ke campus, baru je teringt ke dye.. tibe2 jumpe lak! dah aku baru cakap kat sape ntah aku cair gile kat boy yg pakai shirt hitam + jeans.. bole plak tadi dy pakai cenggitu.. adeh.. saje je abg heikal nak goda aku kan? dah r tinggi, pastu tinggi.. tak kire lagi dye tinggi! korang tau tak dy t.i.n.g.g.i??? ~haisy

mule2 dy tak kenal aku, sbb lame sangat tak jumpe.. ye r, kan aku dah tukar spec? so, dah takde da 3-D neyh.. hehehe.. but, seyesly, aku windu gile kat dy.. dy amat-sangat baik tau tak.. aku dah anggap dy cam abg aku daa.. hhmm.. aku selal0o doakan yg terbaek tuk dy.. moga2 Allah melimpahkan segala nikmat & kasih-sayangNya pad abang sekeluarga..amiinn..



p/s : camne r agaknya c qEQe & Qeqo sekarang..

Tiada ulasan: