24 April 2009

malam semalam macam p***t!!!!

perkataan paling kasar aku pernah gune seumur hidup!!

aku rasa klu setakat @khinzir, ****mak, punggung dlm bhs ind0n, dll yg aku maleh nak menambah dosa dengan menyebutnya.., kire ok lagik..tapi klu aku dah kuar P*L*T,mmg dah parah..bende2 nih dah lame aku tinggal..kuar SMKA, aku hanyut, lupa tata susila, s0pan santun..tapi masuk KMJ, menjadi KARISMA sedikit sebanyak mengingatkan aku balik bahwa sume tuh penting, lagi-lagi aku diberkahi dengan dilahirkan sebagai seorang muslimah..

tapi datang Medan, bukan aku yang nak, tapi dihimpit dengan benda-benda yang cam *CENCORED*, wat aku hilang sabar n kuar sume bende2 yg tak rasional..yg tak masuk di akal tuk aku rase seorang perempuan wat..

macam malam semalam..

mmg sume tau aku ni sengkek gile sampai ada 1 guy ckp aku g mane2 jln kaki sebab xde duit..okay, betul r tuh..s0, petang semalam aku sekalik lagik gi menyibok umah aliaa (tebal gile muke aku!!) nak tumpang internet + laptop nak wat kije (mane aku M.A.M.P.U weyh beli laptop skrg)..dah ujung bulan ni, duit sengkek, X M.A.M.P.U nak g wat kt cc..aliaa hati dy mulia..aku dtg tak gitau p0n (hp aku abeh batt even baru jak cas b4 dat, X M.A.M.P.U nak beli batt baru), dy tetap terima aku..aku rase kecik sgt tyme tuh sbb kene tindih ngan rase BERSALAH + MAL0O..s0 aku wat je r kije kat umah dy, sementare dy kuar g wat tut0r ngan s0rang makhluk yg aku penah kenal dulu.. situ dah segan lagik! d0k bilik orang, tapi tuan bilik kuar..

aliaa pesan aku suh jgn blk dulu, sbb dy nak ant0 pakai sc0ot dy.. tapi dalam ati aku taknak SEKALI LAGI MENYUSAHKAN DIA.. s0 aku pakse gak dy tuk bawak kunci umah, s0 nanti senang aku nak cabut..setakat pagar bermangga, tarak hal, boleh panjat..s0 aku sengaja tak kunci pintu umah sbb, camne gayenye aku nk panjat?jgn risau, since bilik aliaa plg depan, aku dah plan mmg x tutup pintu bilik aliaa, s0 boleh r aku jage2 klu ada org masuk..tapi, ngah2 wat kije, h0usemate aliaa g kunci pintu umah..aku x perasan mule2, s0 xsempat r neyh nk kuar..kang klu gitau dyorang aku nak balik, kompem2 r dyorang suh aku tunggu aliaa blk, ant0 aku blk umah aku..

s0, aku terpakse tunggu aliaa balik smbil pikir camne aku nak t0lak arahan dy tuk dihantar oleh dia..dalam kol 2 baru dy balik..tapi ngan kelam kabutnye..rupe2nye sbb dy blk ngan beberapa dak laen..tau2, ade kete sebijik depan umah ngah tunggu dy n nuyu..aku gelabah r! camne aku nak ckp aliaa aku balik sendrik tgh2 dyorang kelam kabut tuh! x mungkin aku balik naek kete tuh..sebab..1st, ada makhluk yg penah ngutuk aku kaw-kaw dlu..2nd, sbb aku peri0d n malu aku ckp, dah b0cor pon tyme tuh sbb lame sgt aku duduk..aku n aliaa p0n sempat r gaduh jap depan kete tuh, gara2 nk anta aku blk..k, niat dy mulia, tapi pliz paham aku? memang x logik, tapi ni lah aku.. sebab tuh tak ramai suke aku..aku tau..

s0, pendek cite, aku tak blk naek kete tuh sbb pe? paling utama sbb tyme aku berdiri sebelah zi (driver), nak dijadikan cite aku nampak muke sekor2 dlm tuh mmg tak boleh blah! muke bengang apsal aku wat drama tyme2 dyorang nak enjoy2..n apsal aku ada kat citu, patutnye aku x wujud p0n..okay! s0ry! aku memang x sangka k0rang akan datang tyme tuh, s0ry sangat sebab menjadi penganggu kegembiraan korang..

aku balik, dalam kol 2 pagi lebey dengan demam-demam nye jalan kaki..tapi sikit pon aku tak kesah..sebab memang aku plan camtu dari awal..tp yg aku x plannye, aku balik menangeh..perlu ke aku jalani bende ni sekali lagi? aku ingat peristiwa hampir 2 thn lepas takkan berulang lagi..sakit..pedih..aku sampai pandang direct langit n mintak kat Dia, satu jerk, tiupkan aku kekuatan iman, jangan sampai aku wat mende2 yg melanggar syari'ah..n aku harap, xde orang yg akan rase pe yg aku rase, sebab sangat pedih..terasa sampai sekarang..

memang korang rase aku emo n mende ni xde hal pon,tp ada certain details yg aku tak cite act..d p0int is, luke yg org plg dekat ngan hati kite buat adalah paling dalam..cam aku, sampai sekarang stil berdarah even dah dekat bertaun..n yg wat makin sakit, aku tau saat ni, dy stil lagi ngutuk2 aku..plus, pesal r aku g umah aliaa smlm..klu aku tak gi,mesti aku takkan wat drama smlm,n aku x kan jadik bahan kutukan..sekali lagi..adeh~


sejak malam semalam, aku baru sedar yang kat Medan ni, aku memang takde sape-sape..
tapi tak kesah..cume sekarang aku nak belajar tuk jgn lagi mengalah..penat da..

Tiada ulasan: