18 April 2009

kalau r bole menghilang~~

semalam keje bertumpuk..padan r muke!bertangguh jak..afta abeh klas, aku p0n gi meeting pasal kegiatan bakti sosial kit0rang yg InsyaAllah akan dijalankan ahad ni..(doakan sume berjalan lancar k?huhu!)abeh dah meeting, balik umah tuk solat asar..aliaa-chan p0n ikut aku sebab aku nak mintak tolong dia antarkan aku ke tempat sewa m0tor, nak b0ok sc0ot 4 diz weekend..maklum r..orang banyak kije, tp m0tor xde..lom mampu beli lagik..(doakan lagi agar aku dimurahkan rezeki?hehehe..arigato g0zaimas!)

tapi ngah siap2, aku dapat k0l dari esther!adeh..v0lley..maleh t0l! sbb ade je yg lagik terer dari aku, tp taknak men..sib0k nak men basket..haisy~ aku dah r banyak kije petang neyh..tp tak sampai ati lak sebab dy kate xder orang nak men..s0 aku gtau yg aku cube usahakan..abeh solat, theresa lak sms, petang neyh aku kene turun gak tuk dance practise (mati aku klu mak aku tau aku aktif balik..huhu!)..ni lagik satu! next week dah tanding, tp baru sket jak kit0rang ch0reo..*sigh* ada dalam 20 lebey bait lagik..matik r!!susah2, amek je r steps taun lepas..huhuhu..tapi dah basi r..
tapi aku ign0re jak sms minah tuh..x kire, kene gi gak sewa sc0ot..

tapi b4 gerak dari umah, aku tergerak nak k0l dulu tempat tuh..ghupe-ghupenyer, xleh cop tau tak?!! adeh~~..s0 cancel..aku ngan aliaa-chan pon bergerak r ke campus, sampai jak kat sp0t, ada 2 ekoq jak..ceyt! camne nak ch0reo formasi kalau x cukup orang.. tibe2 esther kol lagi..dy bet0l2 harap aku dapat datang (sebab takde orang kae, bkn sebab aku pandai men p0ng..), s0 aku p0n gitau r dyorang yg aku nak g match petang neyh since korum p0n x cukup kan.. seb bek ada c y0sie pon nak tgk bf dy men, s0 alasan kuat n aku xyah susah2 bjln kaki (jauh gak r) ke c0urt,aku tumpang kete dy..

sampai sane, ajk ngah sibok pasang net! ekeleh! c esther neyh..tadi ke maen lagik gelabah, ni net p0n x siap psg lagik! hampeh t0l! seb bek aku tak rushG..since team lawan x datang lagik (seni0r 06, fyi kit0rg batch 07), s0 guyz maen dulu..wakil 07 sume ind0nesians, tp yg besynye, 06 sume malaysians!! yg aku kenal : dafi (baru aku tau dy pandai maen), afiq (d' smart t0sser..=p), hafiz ngan sape ntah yg bersembang ngan aku..s0ry bang! jgn kechik ati!! yg len aku tak perasan p0n dyorang wujud sblm neyh..huhuhu!
s0, men r dy0rg..tengah2 1st set tuh, tiba-tiba..asbest0s t0l!! apsal si y***** datang lak neyh??!! adeh~~

dy lalu jak depan aku ngan m0tor dy, aku tr0ih gelabah..aku p0n pandang r belakang (sambil sumpah seranah sbnrnye)..tibe2 (lagik) yati yg dok sebelah cuit aku! laa..r0pe-r0penye ngah aku d0k terKABER-KABER + menyumpah2 tadi, pakcik tuh cakap ngan aku! ADOI!!!!!!!!!!!!!!!!! kant0i lagik aku c0ver depan dy!!!mangk0k gile! rasa cam nak menghilang jak!!!

s0, start 2nd set, dy maen ganti hafiz..hebat rupenye..hehehe..untung aku datang (padahal klu ikut priority keje arini, volley plg last aku letak)..s0, tadinye 0ur guyz leadG, trus 06 kejar n lastly, depa menang tr0ih r..pastu, tyme team aku lak..ad0i..camne ke gayenye aku nak maen depan mamat tuh?! AHA! seb bek dy x tunggu, terus je balik.. lega den..s0 kit0rang men.. mule2 aku maen mmg cam $%^# r kan.. nak serve p0n tak lepas..ni sume gara2 accident arituh..adeh..tapi, masuk 2nd set, aku akhirnye dapat p0n serve (setelah menukar teknik), gune part len..yeay! epynye!! naseb menyebelahi, kit0rang menang straight 2 set..

balik ngan epynye (tyme tuh dah maghrib) sebab dapat tolong sket team aku masuk ke final.. tapi M.A.L.U memang x boleh blah r sbb kantoi basah aku malu-malu depan pakcik tuh!! ni dah kedua kalinye 0KAY!!!! dah 2 kali!! ARGH!!!!!!!!!!!!!! awat r aku xley c0ol depan dy??!!! memang keypad lock t0l!!! dah r..bek aku c0ol..afta isya' ada friendly futsal match lak..




p/s : sany, dy r mamat yg i cite kat u dulu..cukup detail x? =p

Tiada ulasan: