4 Januari 2009

Aten! Aku sayang k0!

tadi baru baca entry sahabatku aten @ fateen najlaa idayu binti m0hamad n0r (s0ry sis kalau salah eje nama pakcik mn0r,lupe!)..k0rang jangan tertipu, budak neyh x ayu langsung!sumpah!tapi seyes, kalau k0rang BERUNTUNG, dan k0rang jadi sahabat dia, k0rang takkan menyesal. C0z she's the m0st beautiful thing u ever get! By beautiful, i mean in every side..dari sikap mendukung sampailah memberi idea setan tuk kerjakan orang! sumpah2X!

sis, ingat x dulu tyme2 besh kita tubuhkan b0ria anak gajah!x b0leh blah!hahaha!sebab kita memang mulai jadi kambing hitam nak selamatkan sape-ntah-LDP-yg-tinggi-nak-mampus sebab xde persembahan tuk hari guru. memang jadi bidan terjun abeh! x silap aku, 3 hari je kita cipta lirik, reka step, dan buat pr0ps! hahaha! tapi memang x sangka benda tuh jadi fen0mena sampai kita dua lekat nama anak gajah! yang paling x b0leh blah, sampai kita grad p0n ustaz rahman ungkit pasal b0ria tuh! tapi aku paling suka part kita kutuk warden2 p0mpuan yang sememangnya dengki dengan ke-ch0mel-an kita! huahuahua!

lepas tuh, seb bek kita sama-sama kaki lari. mungkin sebab kita selalu sangat lari dari warden2 tuh!huh! s0,pape p0n kita tetap lengket. paling xleh blah, aku hampir je x terpilih nak pegi t0urnament peringkat kebangsaan kat kuantan. tapi aku paling x b0leh lupa, k0 back-up aku kat cikgu aisyah..pastu,pas auditi0n sekali lagi, baru cikgu aisyah masukkan nama aku!tanx sis! mungkin nama aku xde mula2 sebab kes kat lumut tuh k0t!hahaha!

tapi, kita memang x boleh lari julukan setan dari dak2 h0stel. mane taknya, dari perdajal tyme burfday orang ; tampal curahan hati kay, simpan telur busuk 2-3 minggu tuk dilemparkan, jadi p0ntianak dalam t0ilet, sampailah jadi tukang perabeh megi juni0r. naseblah k0rang! sape suh duk sama level ngan kit0rang kan aten?paling x boleh blah, selain kit0rang same-same kaki lari, kit0rang dua gak kaki menyalak (menyanyi + melalak)!! sampai ada gak cite pasal hantu jadi kit0rang menyanyi kat t0ilet! ingat x ten? seram gilakz!memang maresmaps tuh banyak kes seram..

tapi bile masuk matrix, kit0rang jadi jauh. aku kat johor, dia nun kat kedah..tapi kit0rang tetap saling tetap mendukung. walau dua-dua semakin hanyut & hancur, hehehe, tapi kit0rang tetap saling bagi nasihat tuk berjuang! dialah satu-satunya sahabat yang tetap berlari disisiku dalam meniup semangat untuk aku tetap dalam track cita-cita aku sampai ke garisan penamat. dialah jugak yang terus terang gitau suara aku x sedap kalau menyanyi. dan dialah jugak yang gelakkan aku tyme aku tid0 keluar air liur basi. sampai sekarang. adeh..aku betul-betul sayang dia. buat k0rang yang kat luar sana, jangan jeles sebab aku dapat bersahabat dengan dia. dan kepadaMu Ya Allah, aku berd0a agar persahabatan kami tetap kekal sampai ke alam abadi. Amin.

eh ten,k0 tau tak,parents aku sampai sekarang tak suka aku berkawan dengan k0 sebab tyme amek rep0rt card tyme f0rm 4 Cikgu Amal pernah gitau yang aku berkawan dengan 0rang yang salah (dia maksudkan k0). sebab tuh aku nakal tyme kat asrama. x b0leh blah kan?

p/s : u can find diz luvly lady wh0m i talked ab0ut @ http://alfa-najlaa-mnor.blogspot.com/

2 ulasan:

Najlaa berkata...

hukhuk.. rindu gile memori lama dowh!!! sedih2..hukhuk

part paling best bile mak ayah ko x ske aku! haha.. siot punye cikgu amal! dlm klas bukan men puji BM aku rupenye dgn mak ayah ko die kutuk aku.hahaha

jg dri babe.. love u much!

buntalnakal berkata...

haha!mmg x bole blah..
u tke cre t0o sis..