29 Januari 2009

saya..MAL0O0O0O0!!!!!!!!!!!!!!

saya mal0o0o0!!!!!!!!!

tadi baru ika citer...

arghhh!!!!!!!!!!!!

nape saya x prasan dia ada kat belakang saya waktu tu..

malu gilakkk!!!!!!!!!!

rupenye dah lama dia tau saya minat kat dia..

dah r aritu boleh pakat ngan aliaa-chan wat-wat salah anta mesej..

adehh..

aliaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

tulun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

adeh...malunye!!!!!!!!!!!!!!

seb bek bukan ajk pm usu..

kalo x, mesti kene bdepan ngan dy...

adeh..............vuduhnya ambeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!





p/s : aliaa-chan..jangan sedey2 lagik..saya sedey teng0k awak tak senyum 2-3 ari neyh..

1 ulasan:

aliaa berkata...

adeyh..
tis week mmg aku down sgt2..
ntah la..
sume cm sampah je..

aja..
relax ar..
jgn malu2..
hee~
muke ko dh merah..
meh kte g umah die..
kte g jmpe die..
nk tak..??
hahaha..

relax ye syg..
sabar2..