28 Januari 2009

sedey sangat..

saya sangat sedey..

sekali lagi saya ditinggalkan se0rang diri..

sampai ati dia..

camne saya nak teruskan hidup saya di sini lagi..

tanpa dirinya yang selalu menemani malam-malam saya..

Ya Allah..

kuatnya ujian yang Kau timpakan pada hambaMu ini..

Kau tiupkanlah hembusan angin kekuatan..

agar aku tetap kuat untuk menjalani hari-hariku yang hambar di sini..

dan sem0ga kau yang pergi akan tetap mengingati diri ku ini..



..............................................................................................................




adeh...........sedeynya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hmmm........

terpaksalah aku melepasmu sayang..

melepasmu pergi ke pakcik itu untuk diservis..

sem0ga kau cepat kembali sayang...

aku kan tetap di sini menantimu..

dengan segenap d0a..aku mendambakan dirimu kembali sayang..




............................................................................................................




cepatlah kembali.....

0wh teevee...

Tiada ulasan: