8 Januari 2009

cuti yang semakin ke penghujungnya..

sedih..

ntah..mungkin sebab cuti nih aku rasa aman n bahagia sangat..

takde sorang pon yang menganggu-gugat ketenangan hati..

aku bebas..aku gembira..

tak macam saban hari hidup aku kalau di medan nih..

malah lebih tenang dari hidupku di malaysia sejak 2-3 tahun terakhir ni..

tapi.....................................................................................................................................................................

sejak semalam...

rasa sedih tak berhenti mengunjungi sanubari..

pelik..sebab aku tak tahu apa sebab sebenar..

tapi, apa yang pasti, aku benci perasaan ni..

perasaan yang sama waktu aku tak yakin kalau aku masih berpeluang tuk menyambung study..

adeh..................................................................................................................................................................

camne ni..

Ya Allah..bantulah hambaMu ini..

sungguh aku tak kuat tuk menahan beban rasa ni..

kurniakanlah sedikit sinaran ketenangan pada kerajaanku..

Amin..............



p/s : buat Aliaa-chan n Ida, thanks sangat sebab dah wat cuti aku paling besh! tapi, penghargaan aku yang paling besar adalah buat temanku Azizi Azizan yang telah sudi meminjamkan sc0oter-nya walau tak sengaja..hehe!tanx a lot dear..

1 ulasan:

aliaa berkata...

waaa..
x sgka aku dpt wt cuti ko best..
hahaha..
bnyk gk mnde2 setan kte wt spnjg cti ni kn..
but, i lyke it..