9 Januari 2009

razia..0wh razia..

petang tadi ika balik.. dia kata dia balik sama teksi ngan dzul.. adeh.. bermakna dah abeh ar hari-hari nikmat aku bersama sc0oter jijie.. huhuhu! s0, aku p0n pegi r workshop honda tuk men-servis sc0ot jijie sebelum memulangkannya pada dzul.. tapi terlambat, da tutup la plak.. aku balik, harap-harap boleh r kawtim ngan dzul tuk melanjutkan hari pemulangan sampai besok.. fuh! seb bek dzul cam besh! dia kata 0k.. tanx bro..!

s0, malam tadi, aku dah plan memang nak pusing-pusing medan sampai pagi.. maklum r, malam last.. huhuhu! seb bek ana ajak makan, s0 ada r tujuan sket.. n aliaa-chan pon ikut. lepas makan kat warung ij0, kit0rang pegi umah seni0r fkg 06.. saje nak usha, tapi sumpah! jauh si0t! gilak r diorang.. musti kene bangun awal semata-mata nak gi kuliah.. tapi sebelum tuh kit0rang masuk tasbi 1 sebab nak tengok keadaan yuyu yang aku n aliaa-chan serahkan kat satu uma besar tuk diadopsikan (ceyt! ayat x boleh blah!) malam sebelum nih..pastu, teman aliaa-chan gi isi minyak kat petronas.. hahaha! x boleh blah aku tengok mesra yang sabar menemani kit0rang malam-malam cuti!

pastuh, takde tujuan nak gi mana, aku cadangkan tuk usha umah dak yt (op coz r umah dak laki) sebab nak tgk ***i* je sebenarnye.. hehehe! tapi, baru je sampai depan umah diorang, ada 1 motor yang dikenali menghampiri.. hahaha! kelam-kabut aliaa-chan blah! aku n ana blur! hm..patut r, rupa-rupanya @$#$%$^&%&^^&(*%$#@!*&*&^%$#@!*&^%%$@ (isi kandungannya hanya aku,ana n aliaa-chan je buleh tau,sory!)..hahaha! aliaa..aliaa..
waktu nak kuar dari kawasan perumahan tuh, ada plak sekor makhluk haram berbulu berkaki empat menyalak kat kit0rang. palagi, mencecet kit0rang cabut!

dengan rasa malu yang menbungkus aliaa-chan & rasa bengang yang aku rasakan, kit0rang balik ke umah ana.. singgah nak buang air jak sebenarnya n aliaa-chan nak amek berus gigi yang tertinggal kat bilik ida.. then, kit0rang blah, menuju ke merdeka walk..berangkat! tibe-tibe aliaa-chan tanya kat aku yang memang xde polis kah nanti.. aku dengan santainya meyakinkan dia xdenye polis rajin nak wat razia malam-malam juma'at neyh.. kit0rang pon dengan tenang meluncur pelan menuju destinasi.. sampai kat ada 1 simpang tiga tuh, aku memutuskan tuk tidak jalan di jalan yang sepatutnya, tapi aku terus ikut jalan yang menentang arus tuk menjimatkan masa. tapi dari jauh ada beberapa mamat ind0n yang menjerit razia.. aku ingat diorang saje je nak takutkan aku.. tapi bila dah sampai kat r0undabout, aku pelik. pehal ramai gilak.. bile dah dekat, baru aku nampak ada 1 helmet besar warna putih kat tengah-tengah ramai tuh! shit! p0lis!!! sial! ada razia plak! (operasi p0lis mencari pesalah jalan raya)..mati aku! dah r kit0rang tak pakai helmet!

tepat depan ada s0rang pakcik polis neyh, aku u-turn! gelabah! seb bek lepas, sebab nyaris langgar dia! dah siap pusing, pa lagi,cabuuuuuuuuuuuutttt!!!!!!!!! press minyak sekuatnya, tak peduli bunyi tiupan wisel & jeritan pakcik-pakcik p0lis yang dahagakan duit tuh! hahaha! seyes! x boleh blah! then, baru aku ingat akan aliaa-chan! oh,tidaaaakk!!!!! aku berhenti. aku suh ana telpon makcik tuh! tibe-tibe dia sampai kat kit0rang.. fuh,lega! tapi makcik tuh gelabah suh kit0rang balik.. ikut je r.. cuak aku p0n tak abeh lagi.. hehehe! tapi seyes, seb bek makcik sek0r neyh jauh di belakang aku, s0 bila dia dah nampak aku pecut, dia terus lari tanpa sempat melalui area tuh.. dan seb bek gak aku ikut jalan yang salah, sebab kalau kit0rang ikut jalan sebenar, memang terus masuk perangkap operasi tuh!

dalam perjalanan balik, aku x abeh malu!! (sebenarnya sampai sekarang neyh) mane taknye! bayangkan kalau kena tangkap tadi? tak ke sangat memalukan? dah r x pakai helmet, jalan kat jalur yang salah plak tuh! tak kira lagi pukul brapa tyme tuh! nak dekat pukul 1 pagi..! pastuh, bak kata ana, anak dara + budak fk + malaysian (aku x rasa pape pon) plak tuh! hahaha! tapi, sumpah! aku rasa malu gilak! adeh.. harap-harap mamat-mamat yang sedang diinter0gasi, pakcik-pakcik p0lis n pakcik-pakcik beca yang kat tepi tadi tak ingat spec putih aku neyh!
malu sio0o0o0o0o0o0o0o0o0o0ottttttttttt!!!!!!!!



p/s : tau tak? part yang paling aku x boleh blah, c aliaa-chan neyh ada terpikir nak menyerah diri! adeh... budak kechik neyh, patriotik gilak!

3 ulasan:

Najlaa berkata...

razia tu aku pk kan nama org.haha. da terbayang da razia?msti nama sorg mamat hensem mcm Afgan.haha. rupenya pak polisi!

anyway, i cant imagine how silly u were, babe. naseb polis 2 x kejar kan? doink la ko ni tambi!

Lights of Peaceful berkata...

hahahahaha! kelakar siot!

klu ko mmg aku tau jenis giler sket. Kalau Aliaa-chan tu aku tak yakin sgt. Nasib dia blakang ek. Kalau tak, mesti dia dah terpaku tak gerak dah tengok pak polis terpacak depan dia.

hahahaha

aliaa berkata...

hahaha..
aku xtau nk komen ape..
kelakar siot ble igt balik..
dh la kte lari dr polis..
pastu leh gelak2..
tp aku cuak gk..