12 Januari 2009

saya mintak maap..

sedih..

saya sangat sedih..

kenapa saya sangat jahat..

dari dulu selalu buat dia sakit hati..

tapi dia tetap akan tersenyum kalau jumpa saya..

tapi saya terus sakitkan dia..

atau sekurang-kurangnya buat dia marah..

..........................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................


Ya Allah,

sekarang baru saya sedar kenapa saya selalu sedih..

dan kenapa dia malas nak kawan dengan saya lagi..

sebab saya sangat jahat..

mungkinkah dia akan memaafkan dan menerima saya seperti dulu..



tapi, sebenarnya..

walau saya begitu merindukan persahabatan kami,

saya lebih memilih kami jauh,

sebab saya selalu sangat sakitkan hati dia yang terlalu baik tuh..



kalaulah masa boleh diputarkan balik..

atau sekurangnya saya boleh menebus semua yang telah saya lakukan..

pasti...................................................................................................................................................

saya takkan menangis sepedih ini..

...........................................................................................................................................................




p/s : makin buruk r nama aku yang memang selalu kena kutuk nih..*sigh*

2 ulasan:

ida hidayah berkata...

uiks aja..
sape yg wat ko sedeyh sgt ni?

Tanpa Nama berkata...

kamu ditag ya sayang.