21 Januari 2009

sekali lagi diTAGged cik h0oda!



1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di atas untuk diletakkan di blog anda.



2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

nama makcik yg sentiasa menyusahkan aku dengan menatang tag neyh adalah cik h0oda..aku kenal dia dari matrix. same2 tercampak ke kolej matrix j0h0re nun kat tangkak. (nun la sangat)
pastuh, same2 satu blok plak..blok yg cambesh, blok c! even dy kat 2nd level while me up to 3rd fl0or, kit0rang slal0o lepak cecame..aku r selalu ngendeng kat bilik dy..same2 ngan wanie carey, kit0rang suke wat mende2 x berpaedah..huhu! dah r satu prak..lg r!

dy neyh mmg super cute! x boleh blah klu dy dah mule bkate2..pergh! ayat2 dy mmg r..k0rg xleyh nk lawan..haha! blom lg part 0uting!pastuh part kit0rang menganjing wanie carey. hahaha! n part aku mengusha pakcik *%&y..hehehe!
aku sangat windu akan kech0melan kami bertiga beraksi..adeh..

k,r..sory da,aku x taw nak tulih paper lagi..tanx r ek. meng'award'kan aku k?huhu!


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
1) huduh
2) malas menabung
3) sukak gilak mentedarah!
4) x suka sgt tid0, rasa cam rugi masa
5) suka jenjalan..pusing2..
6) cuke shushi! yummy! tp x suke wasabi..
7) nak duk jepun
8) malas study gak..
9) suka menyusahkan 0rang
10) nak cepat kaya.


4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
* alfa najlaa
* aliaa-chan
* wanie carey
* lokmang!
* mya mi0w
* lady Qeen
* kak anje
* kak jenn
* shahir
* pakcik adzeem



5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan“anda telah di tag - sila layari blog blablabla untuk mendapatkan award anda”.

Tiada ulasan: